Mini Boerencamping Hoeve Bouwlust , 22 juli 2021

22 juli 2021 - Drimmelen, Nederland

Vandaag weer een stralende dag met veel zon.  Na het ontbijt gaan we maar even snel boodschappen doen.  In Made is een super mooie Jumbo waar we alles hebben ingekocht.  Vanavond een lekkere ribeye op de bbq met salade . Met twee tassen vol komen we terug op de camping. Djinta heeft de caravan bewaakt en is goed gegaan.  Beter in de caravan dan in de warme auto. Na het opruimen van de boodschappen nog een lekker kopje koffie en daarna vertrekken we voor onze fietstocht.

Fietstocht 22 juli 2021 een tochtje van ruim 32 kilometer naar Made,  Lage Zwaluwe en Drimmelen .

Onderweg komen we hele mooie plaatsen tegen en mooie fietspaden.

Made     Made

Made

en uiteraard ook de jachthaven met een kapitaal aan jachten

Drimmelen

Halverwege de middag zijn we weer terug op de camping en gaan de rest van de dag heerlijk relaxen met een hapje en een drankje..

Rond 19.00 uur gaat de bbq aan en na afwas nog kopje thee...  we kunnen nog tot zeker 22.00 uur buiten zitten....

Verhaaltje nog schrijven en dan naar bed...  morgen weer een dag.....