Mini Boerencamping Hoeve Bouwlust Drimmelen, 27 juli 2021 en 28 juli 2021

30 juli 2021 - Drimmelen, Nederland

Ik realiseerde me dat ik nog geen slotverhaal heb geschreven over onze mini week in Drimmelen.

Het weer is wisselvallig de laatste twee dagen maar toch wel dermate dat wij gewoon buiten kunnen leven. Omdat het zo vroeg nog best een beetje vochtig aanvoelt buiten ,ontbijten we binnen, maar al vrij snel kunnen we buiten koffie drinken en komt er ook nog een zonnetje bij. We overleggen  wat te doen vandaag en besluiten om maar even af te wachten wat het weer gaat doen. We doen dan eerst maar even samen boodschappen en drinken nog een kopje koffie na terugkomst bij de caravan. In de middag is het dermate dat wij nog maar even met de fiets naar Drimmelen gaan  rijden en doen daar nog een klein rondje  zodat we toch nog een 10 kilometer hebben gefietst. Gewoon in korte mouwen en korte broek want de temperaturen blijven prima en ook  het zonnetje komt er nog door. De bbq gaat nog even aan en na het eten ruimen we vast het een en ander op. Vast even afrekenen bij de boer en de schade bedraagt € 126,=  voor de afgelopen 7 nachten.  Niet al te laat gaan we plat en morgen is weer onze terugreis dag.

28 juli 2021 staan we eigenlijk de gewone tijd op en rond de klok van half negen kunnen we aan het ontbijt.  Deze keer in de caravan omdat de stoelen en tafel al ingepakt zijn. Hierna pakken we rustig alles in en rijden de caravan met de mover naar het bestrate gedeelte zodat de auto ervoor gereden kan worden. Wat een uitvinding is zo een mover want tot  de centimeter nauwkeurig kunnen we aankoppelen. We hebben een goede reis en rond half 1 rijden we Someren weer binnen en staan een half uurtje later weer keurig geïnstalleerd op de oprit.  Het is alsof we niet zijn weggeweest. Zaterdag maar even grondig poetsen en dan kan de caravan een paar weken in de stalling of eerst even terug naar Coppens om wat kleine zaken op te knappen/herstellen.  Nog even contacten hierover.

BINNENKORT ZULLEN WIJ WEER EEN WEEKJE ERGENS ANDERS VERBLIJVEN.....WAAR ...????? NOG EEN VERRASSING......WANNEER....DAT IS OOK NOG EEN VERRASSING

klaar voor vertrek