Zesde dag Kaap Verdië

28 oktober 2018 - Santa Maria, Kaapverdië

Alweer over de helft.....wat gaat het snel. Weer een warme dag voor de boeg vandaag. Begint hier eigenlijk steeds met bewolking aar erg warm vanwege hoge luchtvochtigheid. Binnen uurtje is het strak blauw. Dat herhaalt zich gedurende de dag. Vanochtend rond 08.00 ontbijten met uitzicht op strand. Heerlijke koffie hebben ze hier. Marende lekker yoghurt met muesli en ik lekker gebakken eitje met boterhammetje...Heerlijke start van de dag. Daarna even over het strand naar de pier want daar moeten wij de fietsen reserveren voor morgen. Maar hele dag gedaan zodat wij niet naar tijd hoeven te kijken. Daarna een paar uurtjes zwembad op het dakterras. Zijn daar vrijwel de enigste mensen. Heerlijk rustig en relaxed. Als lunch eerst ijsje genomen en daarna naar strand restaurant waar MARENDE nog sandwich heeft gegeten. Nog uurtje op strand gezeten en Marende nog in zee geweest. Ben zelf niet in het water gegaan om wond aan teen niet al te veel te verstoren.Daarna naar appartement voor eerste versie van dagelijkse app ronde met gezin...tegen 19.00 uur diner .gaan naar restaurant wat onder ons appartement ligt...dus thuis wedstrijd ...lekker gegeten en tegen negenen weer terug. Op tijd plat want morge drukke fietsdag...een belevenis om de cultuur te mogen proeven van Kaapverdië....zo anders....zo onbegrijpelijk vaak voor ons... ....wel zie je overal bouwwerken verschijnen voor het toekomstige toerisme....maar allemaal half afgebouwd.....onbegrijpelijk land voor ons😏😏😏

1. Monique Hussem:
    29 oktober 2018
    Prachtige azuurblauwe zee met hagelwit strand, ik zou er zo in willen duiken🏊‍♀️.
    Veel plezier op de fiets vandaag