Laatste dag Kaapverdië

2 november 2018 - Someren, Nederland

Al weer de laatste dag op dit eiland aangebroken. Het is zoals altijd......je kijkt er lang naar uit....als je aankomt lijkt het een hele tijd.....en dan PLOTSELING....is het weer voorbij.... Jammer...jammer....Wij gaan het heerlijke weer missen en NO STRESS...hopelijk vasthouden.....

Weer op een redelijke tijd wakker en maar wat broodjes en verse jus halen. Vandaag nog maar lekker aan de koffie op het strand want we hebben nog even.

Wij worden rond 13.00 uur opgehaald om naar het vliegveld te gaan en tot die tijd mogen wij in ons appartement blijven. Voordat wij naar het strand wandelen hebben wij de koffers gepakt en staat dus alles gereed om weer te vertrekken. Tot een uurtje of twaalf nog strand gehad , koffie wat frisdrank en ijsje, . Dan komt het moment toch dat wij terug wandelen naar  het appartement en zijn eigenlijk nog maar net beneden  als de bus voor komt rijden. Wij zijn het laatste adres zodat de bus al aardig vol zit . Half uurtje rijden en wij staan voor de vertrekhal. Niet zo een groot vliegveld dus zijn wij nog al eens snel door paspoortcontrole , douane,. en alle andere safety voorzieningen en incheck zaken. Nog wat gegeten en gedronken en het boarden kan beginnen. Alles gaat goed op tijd en met een vertraging van enige minuutjes vertrekken wij weer richting het druiligere en koude Amsterdam.....Eenmaal een kwartiertje in de lucht wordt Marende ziek.....voedselvergiftiging ,....alles komt eruit en is niet meer tegen te houden. Niks voorhanden dus alles zit onder.....Wat vervelend.... Lang verhaal kort.....zo goed en kwaad als het ging schoongemaakt en de rest van de reis heeft deze keer erg lang geduurd. .Nog nooit zo vaak gebruik gemaakt van toilet in een vliegtuig....Wij zullen de Peter Pan n iet snel meer vergeten.  Jammer dat een mooie vakantie zo moet eindigen..... Tegen twaalven geland en hebben snel de koffers ( één koffer trouwens al kapot door de vriendelijke behandeling van het grondpersoneel ) en ook de Schiphol bus staat te wachten om ons snel naar P4 te brengen. Gelukkig staat onze auto vooraan zodat wij binnen 10 minuten weg rijden van P4 naar Someren. Niet zo druk op de weg zodat wij rond twee uur de oprit aan de Passakker in Someren oprijden.  Brrrrrrrrrr......wat is het koud hier... Maar snel naar bed onder het warme dekbed......Tijdens het schrijven van dit verhaal vallende eerste Nederlandse buien weer........dan maar nostalgisch terugdenken aan het strand....de cocktails....de warmte    HEERLIJKE VAKANTIE ACHTER DE RUG........op naar hopelijk de volgende..........

Hartelijk dank aan allen die een reactie hebben achtergelaten tijdens onze reis.....wij hebben dit erg leuk gevonden en hopelijk  ....jullie ook........