Mini Boerencamping Hoeve Bouwlust, 23 juli 2021

23 juli 2021 - Drimmelen, Nederland

Vandaag weer een mooie dag met mooi weer. Heerlijk zonnetje erbij . Er gaan vandaag weer 3 plaatsen leeg komen , maar voordat de dag voorbij is zou het veldje weer volstaan.  Onze plaats is niet zo goed eigenlijk. Pas laat de zon en ook s'avonds als eerste zonder zon. Verder staan wij onder een boom die hars of honingdauw laat vallen zodat de caravan en auto helemaal onder de plak zitten. Gevraagd of wij mochten verhuizen en was geen enkel probleem. Dus zodra de camper vertrok zijn wij ook begonnen. Hartstikke eenvoudig met de mover en met een uurtje stonden wij weer helemaal ingericht klaar op onze nieuwe plaats. Uiteraard geen plak meer en veel zon ( als de zon wil schijnen uiteraard)

Nieuwe plaats vanaf vrijdag

Daarna wat boodschappen halen en vervolgens vertrokken met de fiets. De bedoeling was naar Lage Zwaluwe en vandaar meteen pontje over naar de Biesbosch om daar verder te fietsen.  Jammer,.... er kunnen maximaal 12 personen met fiets mee en de vaart duurt 25 minuten. Er staan bijna 20 personen te wachten zodat wij al bij al ruim 1 1/2 uur hadden moeten wachten.  Dat is veel te lang dus besluiten wij om dan maar een andere route terug te nemen naar de camping. Toch nog een tochtje van bijna 30 kilometer.

Teruggekomen op de camping even wat gedronken waarna wij de bbq gaan aansteken en lekker gaan eten.   Zalm  voor Marende en satee  voor mij. Na de afwas aan de thee en nog tot 22.00 uur buiten kunnen zitten.  In de caravan het dagelijkse verhaaltje geschreven en wat later gaan slapen.   Morgen al weer zaterdag.....

1. Danitsja:
    23 juli 2021
    Caravan staat er weer mooi bij op jullie nieuwe plekje. Jammer dat het pondje niet ging.... maar jullie hebben gelukkig nog wat daagjes om te proberen. Hopelijk blijft het droog de komende dagen 🙏😘