Parkcamping de Graafschap , Hummelo , De Achterhoek , 7 juli 2022

7 juli 2022 - Hummelo, Nederland

We gaan weer aan  de vierde dag beginnen.... tijd gaat hier super snel. Vannacht heeft het wat geregend en het is bewolkt als ik opsta. De verwachting voor vandaag is wat bewolking, wat regen en later op de dag krijgen we de zon nog te zien. Precies zo is het gegaan. Na douche en rustig wakker worden eerst maar een ontbijtje.  Zo rond de klok van negen uur want dan kan ik de broodjes pas gaan halen bij de receptie. We ontbijten in de caravan en keutelen nog wat aan daarna. Tegen de middag gaan we toch nog maar even een rondje toeristisch doen. Wij gaan met de auto en rijden naar Ruurlo en vervolgens naar Lochem. Ruurlo niet zo groot en het miezert als we hier doorrijden. Niet aantrekkelijk om uit te stappen. In Lochem wandelen we een rondje door het centrum. Ook een oud centrum met hele mooie historische panden afgewisseld met moderne bouw. Aan de rand van het centrum hebben we geparkeerd en vlakbij hebben we een grote jumbo gezien waar we gelijk maar onze boodschappen meenemen . Hier staat ook een mooie en nette viskar. ( "een goede viskar ruik je niet", zegt onze visboer in Asten... nou deze ruik je inderdaad niet ) Een lekker harinkje laat ik naar binnen glijden en Marende een bakje vers gebakken kibbeling.. Het smaakt prima. Dan maar weer terug naar de camping waar we tegen 15.00 uur arriveren. Het zonnetje gaat weer schijnen dus kunnen we lekker buiten zitten en ook buiten eten. We gaan pas rond half negen naar binnen en lezen nog wat. Natuurlijk het reisverhaal bijwerken en de foto's en video-opnames vast kopiëren en overzetten naar de laptop. Staat alles vast gereed voor het maken van de film. Het zal de eerste film gaan worden die ik ga editten met Adobe Elements 2022. Morgen is er weer warm zomerweer voorspelt dus zal het weer een fietsroute gaan worden hopelijk. Al wat routes uitgezet dus we kunnen zo starten....