Mini Boerencamping Hoeve Bouwlust in Drimmelen , 21 juli 2021

21 juli 2021 - Drimmelen, Nederland

Vandaag is onze voorlopig laatste vakantie week begonnen. We kunnen pas in de namiddag wegrijden omdat ik eerst nog een vergadering heb af te werken. Onder een heerlijk zonnetje rijden wij naar Drimmelen aan de rand van de  Biesbosch. De komende dagen verblijven wij  op de mini Boerencamping  Hoeve Bouwlust.

Boerderij          Entree campingOprit camping

Het is een echte  boerencamping   maar 15 plaatsen en  het is op een draaiend koeienbedrijf.

Koeienstal

Vanochtend nog kalfjes geboren.  We hebben een mooie plaats

Caravan in volle zon

maar er is maar weinig sanitair  , 2 toiletten, 1 urinoir   en slechts 1 douche. 2 wastafels en een afwas punt.  Wel stroom maar water op 1 vast punt . Dus morgen de tank maar vullen. Wel is alles goed schoon.  Nadat luifel en vloermat  zijn geplaatst kunnen wij gaan genieten van de zon.  Het is heerlijk weer en warm.

Veld 1

Vandaag niet al te veel meer doen.  Lekker genieten van ons buitenverblijf  voor de komende 6 dagen. Hopelijk blijft het weer ook een beetje goed zodat we nog wat kunnen fietsen in de omgeving. Voor morgen al een tripje van een kilometer of 30 uitgezet.

Rond een uurtje of 22.00 uur gaan we naar binnen en uur of half twaalf naar bed.  Morgen weer een dag....