Boeren Mini camping de Leemskuilen in Vessem , 12 juli 2021

13 juli 2021 - Vessem, Nederland

Weer wakker geworden van het kraaien van de camping haan.... Het is weer rustig  en zeker een lekkere temperatuur. Het zal de gehele dag droog blijven met af en toe een zonnetje.  Na douche, toilet, koffie etc. maar even snel de boodschappen in huis halen zodat we kunnen ontbijten met verse broodjes en Marende yoghurt met vers fruit. Kopje kffie en krantje erbij is tch ok wel weer heerlijk.  Niks hoeft alles mag..... echt vakantie gevoel hier in Vessem. Er gaan weer verschillende mensen weg op de camping zodat er hier en daar wat lege plekken ontstaan. In de loop van de dag ook wel weer nieuwe mensen maar het blijft toch rustig.

Danitsja met Yuna op bezoek om ook even te kunnen genieten van het Camping Life.... Yuna wil gelijk in de caravan kruipen op haar plekje onder de bank bij de bedden. Ze moet echter van Danitsja ook leren om buiten te zijn omdat ze altijd al binnen zit.  Dus aan het riempje, samen met Djinta, buiten. Maar ook in de caravan gaat het prima  , ook samen met Djinta . Lekker rustige middag. Ik ben vanochtend al naar Best gereden omdat ik dus een stukje van mijn tand had gebeten. Eerst gebeld of ik kon wachten op het herstel, en dat kon dus direct afspraak in de vroege ochtend. Kon dus niet wachten en moest vanmiddag terugkomen rond 15.00 uur. Dus maar weer op en neer.  Alles was gemaakt en ik sta binnen een half uurtje weer buiten en kon terug  naar de camping rijden. Verder relaxed van het camping life genieten.

camping life

Wat voor Danitsja ook wel weer even goed is om wat rust te nemen. Na het eten gaat zij weer terug naar Westerhoven en laat , na een 20 minuutjes, weten weer thuis te zijn. Het is inderdaad vlakbij. Het was gezellig geweest. In de avond nog wat gelezen en rond elf uur naar bed. Morgen weer een dag en hopenlijk komen de regen-voorspellingen niet uit.....

1. Danitsja:
    13 juli 2021
    Heerlijke camping....Yuna wil nu ook wel heel graag een caravan 😊 #welovecampinglife