DE DETAILS VOOR WIJ VERTREKKEN

17 oktober 2018 - Someren, Nederland

Het is bijna zover......nog 6 dagen te gaan voor wij vertrekken.

Het tijdstip om de details van onze reis op te nemen op onze reisblog.

Wij vliegen met TRANSAVIA

23 oktober 2018

Amsterdam (Schiphol)  naar  Kaapverdië (Sal) heenreis via Boa Vista  ( ook een Kaapverdisch eiland )

Op de heenreis hebben wij te maken met een tijdverschil van 3 uur ( vroeger )

Vluchtnummer   HV6845   Vertrek  7:55 uur    Aankomst  13:15  uur.. ( plaatselijke tijd )

Op de terugreis hebben wij te maken met een tijdverschil van 2 uur (vroeger ) In Nederland wordt de klok weer verzet op 28 oktober.

01 november 2018

Kaapverdië (Sal)   naar   Amsterdam (Schiphol) rechtstreekse vlucht.

Vluchtnummer  HV845   Vertrek  15:15  uur     Aankomst  23:35  uur

Op het eiland SAL verblijven wij in de plaats Santa Maria in het .appartementencomplex Antigo            appartementencomplex Antigoappartementencomplex Antigo

De weersverwachtingen zijn prima met temperaturen van plm. 28 tot 30 o , dus maar hopen dat wij het mooie zomerweer van hier een beetje kunnen verlengen de komende vakantieperiode.

Nog een paar drukke dagen voor de boeg gevuld met vergaderingen , koffers pakken, huisje poetsen en Marende uiteraard nog werken tot en met zaterdag.......dan kan de vakantie beginnen.

1. Anne-Marie:
    17 oktober 2018
    Superleuk om jullie te volgen. Wij wensen jullie een heerlijke welverdiende vakantie. Veel plezier!
  2. André:
    17 oktober 2018
    We gaan jullie zeker volgen en meegenieten. Wij wensen jullie een fantastisch vakantie.
  3. Tereska:
    18 oktober 2018
    Jaaaaaaaa.....Het is bijna zo ver!
    V A K A N T I E
    Zooooooo dik verdiend!