Boeren mini - camping " de Leemskuilen " Vessem , 8 juli 2021

8 juli 2021 - Vessem, Nederland

Al vroeg opgestaan en wat boodschappen gedaan voor Moesje zodat zij niets tekort zal komen de komende dagen.  Marende moet nog naar de kapper in Geldrop en vertrekt rond kwart over acht. Na de kapster zal Marende nog even naar Moesje gaan en nog even tanken. De auto staat gereed op de oprit zodat Hilke die kan gebruiken.

In tussentijd maak ik de caravan gereed voor vertrek. Weer even met de mover spelen zodat alles gereed staat als Marende rond kwart voor 12 thuis is. Half uurtje later vertrekken wij weer uit Someren voor onze tweede caravantrip. Nu gaan we naar de Kempen , Vessem zal als basis gaan dienen de komende week. Een uurtje later arriveren wij op de camping.

entree          eitjes te kooplavendel bij de entree

Een mini-camping met 18 plaatsen ,  Mini camping De Leemskuilen.  Allemaal ruime plaatsen en wij krijgen ook een mooie plaats toegewezen.  Het is een mooie en schone camping.  Vanaf de plaats hebben wij een weids uitzicht.  Het sanitair is recent gebouwd en ziet er perfect uit. Erg luxe en alles is er wat er moet zijn . Na wat spelen met de mover staat de caravan weer prima en vrijwel waterpas, Beetje bijdraaien en staat prima.

camping overzicht en in het midden onze caravan

Na een uurtje kunnen wij een broodje eten en zijn we helemaal weer geinstalleerd. In de middag dan toch maar vast een tochtje maken met de fietsen. De Kempen is een prachtig fietsgebied. Met afwisselend bossen, weilanden en dorpjes waar je doorheen fietst. Wij hebben een tochtje gemaakt van 25 kilometer . Het weer is uitstekend en het zonnetje schijnt. Wij zijn richting Middelbeers gereden en via Oostelbeers weer terug. De mensen wonen hier nog RUIM.

fietsroute 8 juli 2021

Terug op de camping even wat gedronken en  wat gelezen. Rond 18.00 uur tcoh wel wat trek en dan maar eten dus. Lekker stokbroodje, kaasje, pate, worst en kopje soep... Heerlijk hoor en lekker gemakkelijk. Morgen weer boodschappen doen en dan de BBQ weer aan.... Na de maaltijd is de afwas aan de beurt waarna we nog tot 21.30 uur buiten kunnen zitten. Tegen 22.00 uur , net als Marende Djinta gaat uitlaten, begint het een beetje te regenen. Niet hard maar toch..... dit kunnen we dus niet gebruiken en hopelijk is het morgen weer een mooie zonnige dag.

1. Monique Hussem:
    6 juli 2021
    Prachtig plekje om de caravan goed in te wijden, kleine tegenvaller van de auto maar gelukkig opgelost.