Boeren Mini - camping de Leemskuilen in Vessem, 09 juli 2021

9 juli 2021 - Vessem, Nederland

Na een goede nachtrust deze keer al vroeg wakker gemaakt door het gekraai van de haan op de camping. 05.00 uur  , wel een beetje vroeg zelfs voor mij.

eitjes te koop

Na nog even te hebben gedraaid in bed toch maar opgestaan en naar het toiletgebouw getogen. Nou, ook hier was al een volle bedrijvigheid want werd net schoongemaakt. Dan maar even rustig gewacht en kon gebruik maken van een erg schoon toiletgebouw . Weer helemaal fris en fruitig  naar de caravan en maar even wat gelezen in de caravan om maar niet al teveel lawaai te maken zodat Marende nog wat kan slapen. Marende wakker en ging even mediteren en ik  een kopje koffie. Hierna maar direct om boodschappen gegaan in Vessem. Mooie en grote supermarkt waar ik alles kan inkopen wat nodig is. Vanavond lekker saté op de BBQ met salade en stokbroodje..  mjammie...  Het is , by the way, heerlijk weer , blauwe lucht met een heerlijk zonnetje. Is al lekker warm. Na terugkomst boodschappen maar eerst kopje koffie en ontbijtje nuttigen.  Lekker buiten gezeten in het zonnetje. Zo hoort een vakantiedag eruit te zien.  Alles rustig aan en genieten. Krantje lezen en nog maar kopje koffie wegwerken.  Het wordt weer tijd voor een fietstochtje. Middelbeers richting Oirschot , Best en Eindhoven Airport weer terug naar de camping. Plm. 28 kilometer, dus goed om te doen. En inderdaad.  Met wat extra omleidingen komen we ietsje boven de 32 km. uit.

fietstocht 9 juli 2021

Mooi tocht met uitstekend weer. Onderweg nog een paar krentenbollen genuttigd en wa gedronken. ook Djinta vond het meegenomen water wel fijn.

Teruggekomen op de camping nog wat gedronken en lekker gerust in het zonnetje. Nog even de aankomst van de Tour de France gekeken op mijn telefoon. Tegen half zeven de BBQ aan en lekker sateetjes en speklapjes gegeten met salade en stokbrood . Heerlijk. Na de afwas nog kopje thee en we hebben nog buiten gezeten tot bijna 22.00 uur.  De vooruitzichten voor morgen zijn niet zo geweldig. Maar hopen dat het zonnetje er nog bij komt.  Vandaag is een prachtige warme zomerdag geweest.

caravan in de ochtendzon

1. Danitsja: