Mini Boerencamping Hoeve Bouwlust, 25 juli 2021

25 juli 2021 - Made, Nederland

Voor mij gewone tijd opgestaan. Na douche en toilet nog wat gelezen alvorens Marende opstaat. Toch weer rond half 8 present en aan het ontbijt. We kunnen gewoon lekker buiten zitten,  wat toch best wel een vakantie gevoel geeft. Nog 3 dagen te gaan. Na het ontbijt even wat boodschappen doen dan is dat weer gebeurd en hebben we de rest van de dag  nergens meer naar te kijken. Bij terugkomst koffie en daarna onze dagelijkse fietstocht.  Vandaag rijden we richting Oosterhout en via Geertruidenberg weer terug naar Drimmelen.

Vesting Geertruidenberg   Geertruidenberg  Geertruidenberg

De vestingmuren met toren speciaal gefotografeerd voor Renske...

In Drimmelen nog even lekker kopje koffie gedronken op terrasje met uitzicht op de haven en daarna Marende nog een ijsje.

We boffen met het weer want pas einde van de middag wat regen en ook na  eten  weer.

Regenboog 25 juli 2021  een regenboog kregen wij als toetje....

Toen het begon te schemeren zijn we naar binnen gegaan.  Wat vliegen vangen ( hier hebben we veel last van ) wat drinken, verhaaltje maken en weer slapen....

Nog maar 2 dagen resten ons van deze vakantie week.......