Mini Boerencamping Hoeve Bouwlust, 26 juli 2021

26 juli 2021 - Made, Nederland

Gisteravond een erge regenbui over Drimmelen getrokken. Duurde toch wel lang tot in de nacht onrustig. Vanochtend vroeg,  06.00 uur ongeveer,  was alles nog nat en ook de vloermat zat onder de moddervlekken en kregen we niet schoon. Inmiddels wel weer redelijk schoon. Na ontbijt, gewoon buiten, maar even boodschappen gedaan. Dan koffie en zijn met de auto een ritje gaan maken. De verwachtingen zijn toch nog regen dus met de auto is beter. Over Geertruidenberg naar Werkendam en stukje de Biesbosch in gereden. Is hele mooie natuur maar de echte Biesbosch kom je niet met de auto in. Dan maar terug naar Werkendam,  de grootste haven van Nederland voor rivierschepen. Ze liggen rijen dik aan de kant. Verder weinig echt te zien dus maar weer terug richting Drimmelen.  Hier hebben we lekkere kibbeling gegeten en kan vanavond volstaan worden met stokbroodje, gebakken eitje en wat worst, kaas en paté.  Na afwas aan de thee waarna de avondregenbui begint. Het zal vanavond niet zo heftig zijn en het wordt al minder rond de klok van 21.00 uur. Hopelijk morgen nog een laatste fietstochtje ...want woensdag weer naar huis helaas.

Regenboog