Minicamping Inrana , Chaam , zondag 4 september 2022

4 september 2022 - Chaam, Nederland

Zondag 4 september 2022 , Een hele mooie warme dag gaat het worden vandaag. Vanwege de toch wat opkomende pijnklacten aan heup van Marende hebben wij besloten om vandaag niet te gaan fietsen en maar eens lekker een dagje caravan te doen. Na het ontbijt vertrekken we even voor een paar boodschappen en zijn een half uurtje later weer terug. De rest van de dag bestaat uit luieren, lezen, wat eten en drinken en weer lezen en luieren. We drinken tijdens de avondmaaltijd de fles prosecco-rose die wij van Andrew en Tamara hebben gekregen. Heerlijk en hebben dit ook direct doorgegeven aan Andrew. Voor herhaling vatbaar.... Simpel gegeten, salade, eitje , broodje en camember ( warm gemaakt in de airfryer ) . Na het eten belt Renske nog even beeld bellen.  Ben even met haar over de camping gelopen zodat ze een prima idee heeft waar we nu zitten. Na de afwas nog lekker buiten gezeten want het blijft een mooie avond ,et nu nog een temeratuur van 25o.  Morgen weer meer.