Mini-camping Inrana , Chaam , vrijdag 02 september en zaterdag 03 september 2022

3 september 2022 - Chaam, Nederland

Vrijdag 02 september 2022 , Een mooie dag in het vooruitzicht met veel zon en weinig wind . Na het ontbijt gaan we snel wat boodschappen doen want vanmiddag krijgen we visite op de camping. Tante Diny , oom Piet , Tamara , Andrew en Isabelle en Francien komen op bezoek. Zij blijven ook voor de BBQ dus het nodige vlees etc. inslaan. Op de camping maak ik snel de saté zodat het vlees lekker kan marineren. Rond de klok van half drie komt de familie aan. We hebben een hele plezierige middag en avond met veel gezelligheid. De BBQ valt in goede smaak en was best wel uitgebreid. Tegen de klok van 20.00 uur gaat de familie weer op huis aan en wij gaan de afwas doen. We hadden gelukkig veel wegwerp spullen gebruikt ( borden , bestek, glazen etc. ) Toch blijft er ondanks dat nog best wel het nodige af te wassen. Een uurtje later zijn ook wij weer helemaal aan kant en hebben wij inmiddels een appje gekregen dat zij ook weer veilig zijn thuis gekomen. We sluiten een hele leuke dag af en gaan tegen 23.00 uur naar bed.

Zaterdag 03 september 2022 , Er volgt weer een prachtige dag met veel zon en warme temperaturen. In de ochtend ,aar even wat boodschappen gedaan met name wat te eten vanavond . Wordt dus nasi met gewokte gamba´s en ik neem voor de lunch nog een tweetal haringen mee van de viskar. Op de camping aangekomen zijn de vers gebakken appelflappen net klaar en komt Marja ze net rondbrengen. Ze zijn nog te warm om direct te eten.  Smaken heerlijk met een kopje koffie. Na de lunch gaan we nog maar een mooie fietstocht maken die deze keer een beetje ver uitpakt. Vandaag 33,5 kilometer . Een route die ons via Chaam brengt naar Ulicoten, en dus door een stukje België . We rijden door het Gouverneursbos , Blauwbossen om vervolgens te komen in het natuurreservaat Den Rooy. Via Meerle rijden we terug naar Chaam. Wat ons opvalt tijdens onze fietstochten is toch wel het feit dat er zo weinig stopplaatsen zijn onderweg ( voor een kopje koffie etc. ) , maar zelfs heel weinig bankjes om even te rusten. Op de camping aangekomen nemen we maar een lekker ijsje ( uit de diepvries ) en lezen nog wat. Deze keer in de schaduw vanwege de warmte. Zoals al geschreven gaat de BBQ aan voor de nasi met wokgarnalen. Rond de klok van 21.30 uur gaat het wat waaien en valt zelfs wat regen.

Later weer meer................