Parkcamping de Graafschap , Hummelo , 09 juli 2022

9 juli 2022 - Hummelo, Nederland

Vannacht niet zo best geslapen, Rond 01.00 uur een super lage suikerspiegel dus moest wat zoets naar binnen krijgen. Wat peperkoek en koekjes gegeten en frisdrank gedronken. Rustig gaan liggen en al snel werd het beter. Al weer redelijk vroeg opgestaan. En tegen zeven uur  douche en scheren. Het wachten is nog even op de broodjes zodat we even over negen aan het ontbijt kunnen beginnen. Heerlijk buiten in het zonnetje... lekker is dat toch ....echt vakantiegevoel.... We gaan vervolgens eerst maar even een boodschapje doen zodat we weer voldoende drinken en eten in huis hebben. Een mooie jumbo winkel maar toch ook nog maar even naar de echte meesterbakker. Een broodje voor dadelijk en een heerlijk gebakje voor bij de koffie. Dat hoort er tijdens de vakantie  nu eenmaal bij.  Na de lunch heb ik nog een mooie fietsroute uitgezet van ruim 30 kilometer, Vanaf de camping rijden we in de richting van Keijenborg om vervolgens naar Hengelo te gaan. In een grote boog met mooie fietspaden en fietswegen rijden we naar Zelhem, door bossen en uitgestrekte weilanden. Het is hier erg ruimtelijk en veel grote boerderijen en landhuizen. Dan weer op richting Doetinchem om uiteindelijk op de camping terug te keren. Een leuke route, heerlijk weer al stond er best wel wat wind. Nog wat gelezen en even naar het slot van de touretappe gekeken. Internetverbinding is niet bijster sterk op de camping dus kijken met horten en stoten. Daarna heerlijk gegeten, ( aardappeltjes uit de airfryer , sla , en entrecote van de grill. In de avond nog wat gebruikelijke dingen gedaan en genieten van onze rust...

Morgen al weer zondag...... pfffff.     wat vliegt de tijd....