Camping Strand49, Sint Maartensvlotbrug , Noord-Holland , 16 april 2023

17 april 2023 - Sint Maartensvlotbrug, Nederland

Volgens de verwachtingen zal het vandaag een bewolkte dag gaan worden dus gaan we er maar op uit.

We starten de dag met een lekker vers broodje, vanaf 08.30 uur zijn die verkrijgbaar bij de receptie ( wel even een dat eerder bestellen ). Lekker hoor en gelijk het vakantiegevoel.... Daarna vertrekken we en gaan eerst maar even een supermarkt zoeken. We rijden naar Schagen, een groot dorp met alle grote winkels. Eerst even naar de Jumbo en daarna nog even een paar bad slippertjes voor Marende kopen. ( vergeten ..liggen nog thuis )

Vanuit Schagen rijden we naar Callantsoog om een kopje koffie te scoren. We hebben geluk en vinden een parkeerplaats direct bij de strandovergang. We gaan even het duin over en zien de Noordzee. Best wel wat wind maar het is goed om te doen. We gaan eerst voor de koffie bij Strandpaviljoen De Toko. Het is al rond kwart over een dus besluiten we om ook maar gelijk wat te eten. Frietjes met vis en inktvisringen. Lekker hoor...  Dan maar even naar de zee gelopen want vooral Marende moet dit uiteraard even gezien hebben.  We rijden weer terug naar de camping en nemen lekker de nodige rustuurtjes. De eerste dag zit er weer bijna op. 's avonds maar wat eenvoudigs gegeten en nog even sport gekeken. Morgen weer een dag... Wat gaat het weer snel...