Minicamping Inrana , Chaam , woensdag 31 augustus 2022 en donderdag 01 september 2022

1 september 2022 - Chaam, Nederland

Woensdag 31 augustus 2022 , De gewone tijd opgestaan na een redelijk slechts nacht. ook Marende weer slecht geslapen en vaak eruit om te plassen. Na het ontbijt even een paar boodschappen gedaan en even naar de action geweest. Wegwerp bordjes,bestek etc. gehaald voor vrijdag zodat we niet zoveel afwas hebben. In de middag nog een fietsrondje gedaan van een kilometer of 25. Een mooie route door de bossen en op de terugweg nog koffie gedronken in een pannenkoekenhuis. Tegen vier uur terug op de camping en verder de dag relaxed. We hebben tenslotte vakantie....

Donderdag 01 september 2022 , een mooie dag met een strak blauwe hemel. De temperaturen stijgen snel vandaag naar zo een 25/26 o Heerlijk... Na het ontbijt vast wat boodschappen gedaan voor morgen. Met name de drankafdeling vast ingekocht. Wijn , biertje ,frisdrankjes, sapjes etc. Morgen alleen nog vlees en stokbroodje en iets voor bij de koffie. Na de lunch gaan we een fietstochtje maken in de omgeving Breda vanuit het Liesbos naar de Pannenhoef. Een route van een kilometer of 30. De fietsen dadelijk op de auto en richting Breda. Ongeveer 15 kilometer vanaf hier. Vertrokken vanuit Princenhage rijden we richting het Liesbos om vervolgens via het Zandspui en de Klappenberg te fietsen naar het Padvindersven.Vandaar rijden we door de Pannenhoef naar Rijsbergen. Vandaar uit weer terug naar Breda om weer in het Liesbos te eindigen. Bij camping he Liesbos drinken wij nog een kopje cappuccino en rijden terug naar de geparkeerde auto om vervolgens terug te rijden naar de camping waar wij tegen half vijf weer aankomen. Een leuke middag geweest. We lezen nog wat en maken nog wat hapjes klaar in de airfryer aangevuld met de salade's en kaas en worst van gisteren en we hebben een volledige  avondmaaltijd.

We lezen nog wat en het is weer donker voor we er erg in hebben. Morgen weer een dag...Drukte natuurlijk met ons bezoek. Gelijk 6 personen erbij.....