Minicamping de Broodkist , Koudekerke

26 mei 2022 - Middelburg, Nederland

Maandag , 23 mei 2022

Rond de klok van 07.00 uur opgestaan en toilet en douche gedaan. Het broodje en croissantje ligt al te wachten dus maar even snel gehaald. We kunnen buiten eten, weer is bewolkt maar temperatuur is goed.  Het zou nog wat gaan regenen vandaag dus maar beter om de voortent af te breken nu allles nog droog is. Is zo gebeurd en ligt inmiddels droog in de auto. We zetten wel gelijk de luifel van de caravan op zodat we alles verder buiten kunnen laten. De bbq vanavond nog nodig.

Na dit alles gaan we even om boodschappen. De viswinkel in Vlissingen is open dus dat is ons eerste adres. Lekker zalm voor Marende vanavond met vis paella. Voor mij een haring en palingfileetje op broodje. Mjammie voor vanavond....

Dan nog even naar de Jumbo en hebben daar flink wat flesjes cocosdrankje ingeslagen. In Someren vragen of ze dit ook kunnen bestellen ?

Dan nog even naar de bakker waar, volgens zeggen, de beste zeeuwse bolussen vandaag komen in Koudekerke. Nemen er genoeg mee voor het thuisfront.

We zijn nog net niet op de camping terug als het gaat regenen. Dit blijft het de hele dag doen, met wat tussenpozen met droog weer. Een sombere dag vandaag en jammer dat we onze vakantie zo moeten afsluiten.  Morgen weer naar huis . jammer, maar over een week of vier de volgende trip weer boeken. Ben al wat campings aan het selecteren.

Dinsdag , 24 mei 2022

Gelukkig toch een redelijk droge dag en ben rond de klok van 7 uur toe aan de douche/toilet ronde. Daarna broodje en croissantje ophalen en als Marende ook gedouched heeft gaan we ontbijten. We hebben alle tijd want gisteren eigenlijk al alles ingepakt. Vandaag dus alleen nog de luifel en wat kleine dingetjes nog opruimen.Alles in de caravan weer vastzetten en gereed maken voor de reis. We nemen afscheid van de beide buren op de camping en er wordt nog een gesprekje gedaan wat al weer snel een half uurtje in beslag neemt. Tegen 11 uur vertrekken we vanaf de camping richting Someren.  Het is goed weer om te rijden al had het wel iets minder mogen waaien. Een windkracjht 4/5 voel je wel als de caravan erachter hangt. De reis gaat voortreffelijk, we rijden terug langs Bergen op Zoom, Breda, Tilburg , Eindhoven. Het is best wel druk met vooral vrachtverkeer maar staan nergens stil, op een plasstop voor Djinta na. Rond kwart voor 2/ 2 uur zijn we weer thuis en hebben dan bijna 200 km. gereden.  Komende dagen de caravan weer poetsen, binnen en buiten, zodat ik weer naar de stalling kan brengen. De planning is dat we begin juli ( direct na de Kennedymars ) weer vertrekken voor een dag of 10.  Reisdoel : volgt later.... kijken ewr weer naar uit.... Heerlijk dat campingleventje.....