Parkcamping De Graafschap, Hummelo , De Achterhoek

4 juli 2022 - Hummelo, Nederland

Onze vakantie begint vandaag vroeg. Achterburen gaan nieuwe kozijnen plaatsen zodat er rond de klok van 10 uur een kraan geplaatst moet worden. Voor die tijd is de aannemer al bezig met alle voorbereidende werkzaamheden. Wij moeten dus al vroeg weg zijn uit de Pasakker om niemand in de weg te lopen. Rond de klok van 08.45 uur vertrekken we  en hopen maar dat we niet al teveel oponthoud zullen hebben in verband met het boerenprotest. Veel problemen op de weg aangekondigd . We rijden over de A67 richting Venlo en nemen dan de A73 richting Nijmegen . Google maps geeft dan aan om de afslag  Gennep / Kleef te nemen  en we rijden via Emmerik naar Hummelo. Een stukje Duitsland... een super rustige weg al is het laatste stuk eigenlijk uitsluitend 2 baans . Al bij al staan we dus veel te vroeg bij de camping. Het is rond 11 uur. We worden aller hartelijkst ontvangen. Plaats is nog niet vrij.  Zal niet zo lang meer duren en we krijgen een kopje koffie aangeboden. Halen de stoelen maar uit de caravan en genieten van ons kopje koffie. Uurtje later kunnen we naar onze plaats en weer een uurtje later staat de caravan op zijn plaats en hebben wij de luifel en andere zaken staan. Helemaal ingericht. We gaan dan eerst maar even een boodschapje doen zodat we eten en drinken voldoende in huis hebben en kunnen vanavond de BBQ weer aansteken. Vandaag verder niet veel meer doen en weer wennen aan het campingleventje..... Het is al over tienen als we binnen gaan zitten.... morgen weer een camping dag.....heerlijk hoor....