Minicamping Inrana , Chaam, 28 augustus 2022

28 augustus 2022 - Chaam, Nederland

Zondag 28 augustus 2022, Weer op tijd wakker en na toilet-douche ronde, in de caravan nog even de digitale krant lezen. Kopje koffie drinken en medicijnen innemen. Rond negen uur is het ontbijt tijd en we kunnen heerlijk buiten zitten in het zonnetje. Dan maar even de boodschappen doen en we zijn weer rond half elf terug op de camping. Kopje koffie met appeltaartje is dan best een goed zondagochtend bezigheid. Na wat rust, wat lezen, gewoon wat in de zon zitten en een lunch vertrekken we voor een fietstochtje van 32 kilometer.  We rijden vandaag via Chaam naar Baarle-Nassau ( Nederland) / Baarle-Hertog ( België ) om vervolgens via Alphen weer terug te rijden naar de camping in Chaam. Een hele mooie route om te fietsen. Bij Baarle-Nassau/Baarle-Hertog is het zo druk dat er nauwelijks iets is te zien. Laat staan dat je een plaatsje kunt vinden op een terrasje. Allemaal vol en ook nog eens allemaal pal aan de drukke straat, waar de auto's in colonne doorrijden. De grote drukte nodigt ons uit om lekker verder te rijden. Via Terover en Hondseind komen wij in Alphen terecht en vinden hier een restaurant in het centrum met een mooi groot terras. We drinken hier lekker koffie en kunnen even rustig relaxen. Daarna rijden we verder en komen rond vier uur weer terug op de camping. Tijd om nog te genieten van het zonnetje alvorens ik onze avondmaaltijd ga bereiden. Pannenkoeken bakken vanavond, met spek, kaas en krentjes. Gaat prima op de Cadac. We hebben vanochtend bij de Lydl ook nog een pannenkoekenpannetje gekocht. Bakt prima. Na de maaltijd  afwassen en nog buiten gezeten tot het donker wordt. Je merkt al duidelijk dat de dagen gaan korten want om 21.00 uur is het al echt donker. In de caravan nog verder met dit verhaaltje schrijven en nog een beetje bezig met film/foto's . Morgen weer verder. Het was weer een heerlijke dag.

1. Danitsja:
    29 augustus 2022