Minicamping Inrana , Chaam, 29 augustus 2022

29 augustus 2022 - Chaam, Nederland

Maandag 29 augustus 2022, Weer redelijk op tijd opgestaan voor de dagelijkse opknap activiteiten. Rond een uur of half acht helemaal fris gewassen en geschoren gereed voor de koffie. Marende is rond half negen present voor het ontbijt. Wel buiten, temperatuur is goed maar wel wat bewolkt. Tijdens het ontbijt komt het zonnetje al en het zal een hele mooie dag gaan worden met temperaturen zo rond de 24/25 o. Na het ontbijt gaan we eerst maar even wat boodschappen doen zodat we de rest van de dag te eten en te drinken hebben. Er komt weer een plaats leeg zodat er nu nog 5 plaatsen bezet zijn. Het is een heerlijk rustige camping met hele mooie ruime plaatsen. Bij een eventueel volgend bezoek is plaats 5 ( huidige plaats) prima of precies aan de andere kant ( plaats 12 ) Zeker de middag en avondzon op die plaats.

Voor de lunch gaan we voor de eerste keer de nieuwe tapasbakjes van Cadac gebruiken om een lekker gebakken eitje te maken op de Cadac. Heerlijk met een lekker broodje van de bakker.

Na de lunch vertrekken we voor een leuke fietstocht. We rijden vanaf de camping door het Prinsenbosch naar Gilze om vervolgens langs Verhoven ,  Hooge Aard en Geersbroek terug te rijden naar Chaam, eindbestemming Camping Inrana. Een tochtje van plm. 31 kilometer. Het is dan ongeveer half vier zodat we nog lekker wat kunnen lezen. Na het avondeten, Cadac brand hier iedere dag met vandaag karbonade en speklapjes, salades en tomaatjes.. eerlijk gegeten  . Het is rustig weer met bijna geen wind. Kunnen dus ook tot laat buiten blijven zitten. Ook nog even wat drone-beelden gemaakt , maar niet zo tevreden over de kleuren. Moet beter.

Hebben nog tijd genoeg om dit over te doen.

Tot zover.....

1. Renske:
    29 augustus 2022
    Ik verwacht een goede dronefilm aan het einde van de vakantie😉
  2. Marende en Jan:
    Zeker
  3. Danitsja:
    29 augustus 2022
    Met voorbijvliegende jeu de boules ballen 😉
  4. Marende en Jan:
    30 augustus 2022
    Ja joh, die gaan zo snel....