Minicamping Inrana , Chaam , dinsdag 30 augustus 2022

30 augustus 2022 - Chaam, Nederland

Dinsdag 30 augustus 2022, De regelmaat in de ochtend zit er inmiddels al goed in zodat we rond kwart voor negen aan het ontbijt zitten. We kunnen heerlijk buiten zitten in het zonnetje al staat er wel wat  meer wind. ( windkracht 3 NO ) Hierna even naar Ulvenhout. We gaan naar de Jumbo , een hele mooie ruime zaak. Bij terugkomst op de camping een lekker kopje koffie met een stuk chocolade taart. Lekker hoor... We relaxen wat en gaan na de lunch een fietstochtje maken. We rijden vandaag in de richting van Ulvenhout om vervolgens af te buigen naar Galder. Voorbij Galder passeren we grens met België en rijden over Meersel-Dreef , Meerle weer terug naar Nederland. Over Chaam komen we weer terug op de Camping. Het valt op dat er eigenlijk helemaal geen stoppunten zijn om een kopje koffie te gebruiken. De fietstocht was vandaag bijna 32 kilometer en we zijn even over drieën terug. Nog tijd genoeg om lekker wat te lezen en rust te nemen. Vanavond hebben we een heerlijke  Italiaanse schotel gegeten op de Cadac. ( chorizo worst, uitje , aardappeltjes, erwtjes en tomaatjes, peterselie ) glaasje prosecco erbij. Heerlijk. Na de afwas en kopje thee gaan we even over achten naar binnen. Het is een rustige avond terwijl de temperatuur prima is ( nog 21o met geen wind )

In de middag nog gesproken met Andrew. Zij komen aanstaande vrijdagmiddag op bezoek , gezellig...wel een drukte... met zijn zessen... ( Tante Diny , Oom Piet, Andrew en Tamara en Isabelle , en Francien ( moeder van Tamara ) De Cadac zal toeren moeten maken.....