Parkcamping de Graafschap, Hummelo , 11 juli 2022

11 juli 2022 - Hummelo, Nederland

De laatste week is ingegaan.... maandag.....Het zal eigenlijk bijna de hele dag bewolkt zijn. Temperatuur is goed met een graad of 22/23o , maar wij zien toch liever een lekker zonnetje erbij. We ontbijten gewoon buiten , broodje croissantje en crackertje en Marende muesli met fruit... Tijd voor kopje koffie en krantje....een heerlijk begin van de dag. Moet nog even een agenda opmaken voor mijn werkgroep vergadering van volgende week maandag. Opgemaakt en rondgestuurd. Dat is toch wel het voordeel van de digitale maatschappij. Vanaf iedere locatie kun je doen wat je moet doen. Dan weer even een boodschap doen om eten voor vanavond te halen. We gaan voor gemakkelijk en nemen pizza ( kan ik de steen ook gelijk weer eens gebruiken ) en soep. Met een uurtje zijn we weer terug. Hebben Djinta even in de caravan gelaten. Weer kopje koffie en op ons gemak wat lezen en keutelen... Met lunchtijd tijd voor een kaasstengel en ham/kaas broodje en crackertje We besluiten toch nog maar even te rondje te gaan fietsen. Na al die dagen te hebben gefietst wordt het steeds moeilijker om een route te vinden waar we nog niet zijn geweest. De route van vandaag hebben we voor drie kwart gehad, al rijden we nu in tegenovergestelde richting. Een kwart is nieuw en toch ook wel weer leuk. Voor de volgende fietsroute gaan we gebruik maken van de fietsdrager op de auto zodat we in een andere omgeving terecht komen op een uurtje van de camping vandaan, Eerste route heb ik uitgezet in de omgeving van Deventer. Misschien iets voor morgen en anders overmorgen. Misschien morgen naar Duitsland om te tanken en gelijk daar de boodschappen mee te nemen. We zien het wel. Bij terugkomst van de fietstocht begint het zonnetje te schijnen en wordt het direct een graad of 3 tot 5 warmer. Heerlijk in de zon. We eten gelijk nog een stukje worst en kaas en hebben dus niet zo een honger meer. De pizzasteen gaat op de cadac en moet zeker een half uurtje verhitten. Er moet eigenlijk een beetje bloem op de plaat gestrooid te worden zodat de pizza niet aan gaat branden. En daar hebben wij ervaring mee die wij vorig jaar hebben opgedaan. Bloem natuurlijk niet in huis dus nog maar even gaan halen in Doetinchem. ( 5 minuutjes van de camping is supermarkt )  De pizzasteen werkt prima en binnen een minuut of 5 hebben wij een overheerlijke pizza op ons bord liggen. Na de afwas nog wat buiten gezeten en rond 21.00 uur in de caravan gaan zitten. Marende Djinta nog even uitlaten en ik verhaaltje schrijven. Morgen weer verder.... het belooft een warme dag te gaan worden. Er wordt aangegeven een graag of 28/29 o.  We zien het wel....... morgen meer...