Parkcamping de Graafschap in Hummelo, 14 juli 2022

14 juli 2022 - Hummelo, Nederland

Een vakantiedag zoals een vakantiedag behoort te beginnen...  strak blauw en warm... Na de bekende ochtend rituelen de broodjes en het krantje gehaald bij de receptie. Vandaag ondernemen we verder niets meer eigenlijk. Een lekkere relaxdag...in het zonnetje....of beter gezegd al gauw in de schaduw omdat het veel te heet werd in de zon. Zo komen we erachter dat we eigenlijk ook een schaduwdoek moeten hebben bij onze luifel. Die bestellen we dan maar direct zodat we die volgende week binnen hebben. We hebben vandaag wel gezien dat schaduw creëren ook soms wel noodzakelijk is. Na het ontbijt en krantje ga ik maar even snel een paar boodschappen doen. Vooral drinken moeten we veel doen dus maar flink wat frisdrank inslaan. Vanavond eten we frietjes die ik ga halen bij de snackbar / café, dus eten hoef ik niet te kopen bij de super. Wel wat lekkers voor bij de koffie natuurlijk en een paar broodjes voor de lunch.  In de loop van de dag begin ik langzaam met wat opruim werkzaamheden zodat vanavond, na het eten uitsluitend de luifel nog staat en de fiets van Marende en caravan van Djinta. Die hebben we morgenochtend nog even nodig. Het is de bedoeling dat we na het ontbijt verder opruimen om tegen de klok van half elf aan de terugreis te beginnen. Zo een slordige 2 1/2 uur rijden , als we geen gekke files meemaken. We rijden over Duitsland zodat ik nog wat goedkoper kan tanken. Scheelt toch zo een 30 / 35 cent per liter. Zo kunnen we vroeg in de middag weer thuis zijn. Deze vakantietrip is  weer bijna voorbij. Het is echt voorbij gevlogen en hebben het prima naar onze zin gehad. Over een week of 5 / 6 gaan we weer inplannen....